Szanowni Państwo,
W dobie pandemii taksówka nadal pozostaje najbezpieczniejszym środkiem transportu. Aby zapewnić pasażerom maksymalną ochronę, w naszych taksówkach stosujemy szereg skutecznych i rekomendowanych przez specjalistów rozwiązań:
- Możliwość zamontowania w pojazdach przegrody odgradzającej kierowcę od klienta.
- Niezajmowanie przez klienta miejsca z przodu obok kierowcy, chyba że kierowca wyrazi na to zgodę.
- Dopilnowanie, aby w pojeździe klienci posiadali środki ochrony osobistej (osłonę ust i nosa, rękawiczki lub aby zdezynfekowali dłonie przed skorzystaniem z pojazdu).
- Ewentualne ograniczenie godzin pracy w pojeździe bez przegrody – do decyzji kierowcy.
- Ograniczenie wykorzystania urządzeń aktywowanych dotykiem (np. ekrany dotykowe), chyba że są niezbędne do wykonania usługi przewozowej.
- Powierzchnie wspólne, z którymi stykają się klienci, np. uchwyty, oparcia siedzeń, klamki, drzwi, przegrody, pasy klamrowe, terminale płatnicze, powinny być dezynfekowane środkiem dezynfekującym lub czyszczone wodą z detergentem po zakończeniu każdego kursu.
- Przygotowanie i umieszczenie w określonym miejscu (łatwy dostęp) potrzebnych numerów telefonów do powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej, służb medycznych
Naszych pasażerów prosimy o:
Ograniczenie kontaktu z kierowcą podczas kursu
Posługiwanie się płatnościami bezgotówkowymi, będziemy wdzięczni za regulowanie należności za kurs kartami lub poprzez aplikację
Korzystanie z większej ilości zamówień przez aplikację, ze względu na możliwość epidemii nasza centrala pracuje w ograniczonej obsadzie, ale dzięki nowoczesnym rozwiązaniom każdy Klient się do nas dodzwoni
Podczas kaszlu i kichania prosimy za zakrywanie ust chusteczką lub rękawem zamiast zakrywać twarz ręką
Wyrozumiałość, jeżeli w samochodzie będzie unosiła się woń alkoholu, najskuteczniejsze środki dezynfekujące oparte są na spirytusie
W ramach naszej korporacji świadczymy takie usługi jak zakupy, dostawy jedzenia lub przesyłki

